2018-anul cu cele mai multe experiențe și un gol în suflet

Nu știu cum să definesc anul acesta care s-a terminat, un an unde am avut parte de foarte multe experiențe dar care în același timp m-a lăsat cu un gol. Poate de aceea, pot zice că l-am terminat mai săracă sufletește; da știu, sunt egoistă dar acesta a fost sentimentul.

Am citit zilele trecute articole mai vechi din anul acesta și este aiurea cum unele chestii umbresc toate lucrurile bune care s-au întâmplat.
O să fac un mic cronic pe luni să îmi aduc aminte și eu lucrurile faine dar și cele grele.

  • Ianuarie a venit cu ultima sesiune, stres din cauza examenelor dar și entuziasmul legat de disertație. În plus, mi-a adus și jobul pe care nu credeam că îl voi face niciodată, multe bucurii și stres
  • Februarie mi-a adus dezamăgirea și pierderea încrederii de stimă, lucru acesta a durat până în decembrie
  • Martie a venit cu un nou job, un job pe care l-am adorat, unde am cunoscut oameni interesanți care mi-au schimbat puțin perspectiva
  • Aprilie și Mai mi-au adus stres legat de disertație, un stres pe care nu îl meritam dar care sincer nu m-a învățat nimic.
  • Iunie mi-a adus cadouri interesante dar și un mare stres legat de disertație care s-a soldat cu amânarea acesteia
  • August a fost când am terminat contractul la job, mi-a adus pe o parte bucurie că mă puteam relaxa iar pe cealaltă parte am realizat că m-am îndrăgostit de persoana nepotrivită. Mai mult, am căzut într-o depresie și de aceea am ratat Summer Well dar am și rănit o persoană care nu merita lucrul acesta.
  • Septembrie a fost momentul când am dat disertația, acest moment a venit soldat cu multe nopți nedormite și vorbe grele care nici până în ziua de astăzi nu știu dacă au adevărate.
  • Octombrie a venit cu o problemă în familie care surprinzător pe mine nu m-a afectat dar care mi-a arătat că unele persoane mă vor ajuta chiar dacă m-au cunoscut doar o perioadă scurtă de timp.
  • Noiembrie a venit cu multe încercări de a avea un nou job, ca să mă pot descurca singură și să nu fiu o povară pentru ai mei.
  • Decembrie a fost foarte fain, un nou job și multe aspirații pentru 2019.
Știu că am scris mai multe întâmplări negative dar am vrut să îmi fac o retrospecție asupra lucrurile mai neplăcute și am ajuns la concluzia că nu prea m-au învățat mare lucru. Poate că în viitor voi privi lucrurile mai altfel dar acum închei anul acesta mai săracă sufletește dar cu speranță că în viitor voi înflori din nou.

Comentarii

Postări populare