Un nou început


Freedom feel good and travel adventure concept. Copy space of silhouette man rising hands on sunset sky double exposure colorful bokeh and bird fly background. Vintage tone filter effect color style.

Sunt pe cale să încep noul meu job, fix în această lună friguroasă de iarnă. Sunt foarte entuziasmată pentru că sunt foarte aproape de spital și din ce am văzut, vor fii dese momentele când vor trece prin spital. Pe lângă acest aspect, voi avea foarte multe de învățat, lucruri care cu siguranță mă vor pe viitor; de la a scrie un proiect până la învățarea unor noi tehnici. Și colegii sunt tineri, unii foarte apropiați de vârsta mea, și sper că dacă tot suntem așa apropiați ne  vor înțelege.
Partea nașpa este că fac cam o ora pe drum, nu asta este problema principala ci mijloacele de transport pe care trebuie să le iau. Eu am o problema mare cu mașina, încerc să evit acest mijloc deoarece ușor se poate face accident. Am găsit totuși o soluție să iau tranvaiul o bună parte din drum, așa scurtez drumul cu mașina, și avantajul este că am acces la mai multe mijloace de trasport care mă pot duce. Altă chestie este că trebuie să rămân aici 4 ani, deci îmi amân o bună perioadă  plecarea în Germania dar am găsit și aici o parte bună. Voi face doctoratul aici ca să îmi cresc șansele pentru Germania. Mai mult, îmi voi perfecționa  germana și engleza, dacă tot rămân aici, să nu mă culc pe o ureche.
Îmi dau seama că voi avea o perioadă grea, dar cred că dacă mă dedic să mă perfecționez voi fii oky în cele din urmă.

Comentarii

Postări populare