Tehnologia a ajuns să fie parte din noi, nu?

2018 sau anul în care cea mai multă populație a lumii și-a achiziționat cel puțin un device, cred că și acest cuvând a devenit o obijnuiță pentru majoritatea persoanelor. Dacă tot am ajuns la această concluzie am zis să vă întreb și pe voi ce device-uri aveți dar și care sunt acelea de care nu puteți să vă despărțiti.:)

Pentru mine sunt o normalitate și în 90% dintre task-urile pe care le am le găsesc rezolvarea prin device-uri, de la telefon până la laptop. Cel mai des folosesc telefonul ( și cred că nu sunt singura),  de la a da un telefon până a afla ce este nou în mediul online. Telefonul a ajuns să fie cel mai de preț obiect al nostru deoarece este printre puținele device-uri care ne conectează cu noutățile dar la care în același timp pot să îmi rezolv unele task-uri prin mail. Ce mi se pare fenomenal la telefon este că am pe el o grămadă de aplicații, gen mă pot juca când vreau, pot vedea filme sau pot să învăț. Așa că telefonul este o parte specială și trebuie să aibe parte de o îngrijire adecvată. Cum este fragil trebuie să avem grijă de el, așa că TREBUIE să aibe mereu o folie de protecție. Vă recomand acest site https://www.smartprotection.ro/ deoarece puteți găsi protecții pentru toate device-urile: de la obijnuitul smartphone până la tablete sau aparate video.

Dacă vorbim de device-uri care au  devenit o obijnuiță pe lângă telefon, eu folosesc des (chiar și acum când scriu acest articol) laptopul. Telefonul este un "must to have" dar laptopul este indispensabil dacă vrei să faci proiecte. Chiar dacă aș putea să le fac și pe telefon, eu una mă simt mai confortabilă pe laptop unde pot deschide mai multe pagini dar nu numai pentru acest lucru. Laptopul meu este un fel de cufăr plin de surprize, înglobez în foldere multe poze, link-uri sau idei, și când am chef să "dezgrop" vreo idee caut prin foldere și sigur ceva. Dacă veți avea vreodată ocazia să îmi vedeți vreodată laptopul veți știi despre ce vorbesc.

Un alt device indispensabil pentru mine este tableta deoarece am multe cărți pe ea. Chiar dacă ador mirosul de carte, în același timp sunt conștientă că un copac moare pentru acest scop. Nu îndemn pe nimeni să numai cumpere cărți dar ar fii frumos dacă am aduce un omagiu copaciilor, să mai plantăm din când în când  un copac ( ar fii frumos, nu?).

Tehnologia este o parte din mine, nu știu cât de sănătos este dar astea sunt vremurile în care trăim și nu mă plâng. Tu ești un fan al tehnologiei sau ai dori să fim mai vintage?

Comentarii

Postări populare