Hai să fim designeri pentru o zi



Am primit o provocare drăguță de la Super Blog unde trebuie să îmi imaginez toamna ca o persoană și să îi propun o ținută care să o reprezinte.

Cum ar arăta toamna???

Ca și persoană mereu am vizualizat-o ca o femeie înaltă la un 1.70 cu o piele albă plină de pistrui dar cu un păr lung castaniu închis.Ar fii o femeie cu ochii verzi schimbători ca ea dar cu un zâmbet molipsitor care în același timp te poate face să îngheți.

Ce outfit ar reprezenta-o?

Dintre toate cele patru anotimpuri toamna este singura care este schimbătoare,o zi poate fii senină cu temperaturi care îți mângâie pielea,în alta te poate păcăli că este frumos dar când ieși să îți înghețe sângele iar în altele îți arată și partea ei dură prin tunete și fulgere.Pentru toate aceste stări am gândit un outfit separat care să inspire femeile să le poartă.
Primul outfit se numește nostalgia și a fost conceput pentru primele zile din septembrie unde razele soarelui își iau rămas bun.Am ales o bluză cu mâneci transparente care ne duce cu gândul la nopțile călduroase de vară dar care în același timp ne amintește că toamna își face simțită prezența.Am adăugat și o pereche de pantaloni scurți care dau impresia de fustă mini,am ales acești pantaloni deoarece eu aș dori să am libertate de mișcare și aceștia mi-ar conferi.Acest outfit l-am accesorizat cu o pereche de balerini cu model,fundalul lor este negru dar acel model îi face mai speciali.Ca accesorii am ales cercei din colecția Medicine,aceștia se pot pune de-a lungul lobului urechii dând un aer misterios și ca ultim accesoriu am ales o poșetă neagră imitație de piele care cred eu că întregește aceast outfit .

Outfit Nostalgia

Bluze şi cămăși Bluze  - Tommy Hilfiger - Bluza
Imagine preluată de pe www.answear.ro
Pantaloni scurţi Casual  - Tally Weijl - Pantaloni scurti
Imagine preluată de pe www.answear.ro
Balerini Balerini  - Melissa - Balerini
Imagine preluată de pe www.answear.ro
Bijuterii Cercei  - Medicine -  Fairground
Imagine preluată de pe www.answear.ro
Genţi de umăr Casual   - Parfois - Poseta  
Imagine preluată de pe www.answear.ro
                                                                         

Al doilea outfit propus se numește boem și are la bază  elementel pe care oricine le-ar purta într-o zi cu soare dar cu temperaturi mai scăzute.Am încercat în această ținută să combin utilul cu plăcutul,este o ținută mai atipică deoarece nu reflectă frumusețe ci puterea femeii într-o zi care arată perfect dar care este foarte înșelătoare.Ținuta am compus-o de data aceasta de la o fustă lungă croită în cloș,de când am văzut-o mi s-a părut că s-ar potrivi unei ținute de toamnă din cauza formei ei,te poți juca să faci o ținută elegantă sau una casual cum am compus eu.Voiam să adaug și un dres cu plasă dar din păcate nu am găsit unul care să se potrivească dar în schimb am găsit  o cămasă cu mânecă scurtă ce se leagă în talie.Am ales-o deoarece culoarea mi se pare perfectă dar și pentru că oferă multe variante de accesorizare.Ca și încălțăminte am ales aceste ghete care sunt casual și din punctul meu de vedere completează ținuta.Ca accesoriu am ales un fular negru dar care are și culoarea roșu,l-am ales deoarece acel roșu face ținuta colorată și nu pare mohorâtă dar și un rucsac bej de dimensiuni medii .Paltonul a fost cel mai greu de ales deoarece trebuia să găsesc ceva să balanseze dimensiunea fustei și să fie ceva casual,am ales un palton de damă care este negru dintr-o țesătură netedă.

                                                      Outfit Boem


Bluze şi cămăși Cămăși cu mânecă scurtă  - Only - Camasa Fuste Maxi  - adidas Originals - Fusta Fulare şi eşarfe Fulare  - Tommy Hilfiger - Sal Rucsacuri Rucsacuri  - Answear - Rucsac
A treia ținută este cea care ar purtat-o la școală în acele zile când plouă și totul pare foarte trist și am denumit-o Vis.Ca și cromatică am vrut să îmbin griul și rozul acela pal,personal mi se pare că aceste culori se incadrează perfect în tonul mohorât al acelor zile ploioase.Am ales un pulover de o culoare intensă deoarece am vrut să fie în constrast cu starea de melancolie dată de ploaie.:) Am ales și jeans închis la culoarea mulați ,i-am ales pe aceștia deoarece sunt lungi și ghetele alese se vor potrivi de minune.Ghetuțele alese au o culoare interesantă care sunt în trend cu anotimpul dar și folositoare,am încercat să aleg ghete înalte să nu aven neplăceri cu ploaia .Geaca o ador deoarece este o  geacă de iarnă care poate fii elegantă dar și casual.În cazul de față este casual deoarece ținuta a fost concepută pentru școală,revenind la geacă este bună și pentru iarnă deoarece este îmblănită și îți conferă o senzatie de atingere fină.Ca și accesorii am ales un fular împletit,chiar dacă pulovărul este pe gât nu strică niciodată să ne protejăm în plus.Am mai adăugat și o căciulă dar și un ghiozdan  să completez ținuta.Sper că v-a plăcut ce v-am prezentat și cine știe poate v-am inspirat în a le alege pe viitor.:d

Outfit Vis

Pulovere Hanorace  - Medicine - Pulover Hogwarts




Pantaloni şi leggings Casual   - Guess Jeans - Jeansi Geci şi paltoane Paltoane  - Medicine - Geaca Grey EarthCizme si botine Botine  - Tamaris - Botine Căciuli şi şepci Căciuli de iarnă  - Medicine - Caciula Future PastFulare şi eşarfe Fulare împletite  - Medicine - Fular impletit InvernessRucsacuri Rucsacuri  - Desigual - Rucsac Bols Lima

Comentarii

Postări populare