Andrea Bocelli

Am ajuns și la acest concert mânată de curiozitate deoarece îl stiu după nume dar niciodată nu am ascultat piesele sau interpretările lui.Bineînțeles că am fost ca voluntară,sincer am aflat în ziua concertului cât costă un bilet și nu dădeam atâtă doar să-l aud.În fine am ajuns cu 3 ore înaintea concertului și am frecat menta 90% din timp dar nu a fost totul pierdut deoarece l-am vazut pe artist când repeta și am putut să stăm în primele rânduri ,a fost ceva drăguț dacă te gândești că alții au dat 1000 lei pentru a sta atât de aproape să-l asculte și eu o fac gratis chiar dacă prețul a fost pe măsură adică timpul meu pierdut.Ca job eu trebuia să îndrum oamenii spre rânduri,când am ales acestă sarcină m-am gândit că va fi ca la Cirque Do Soleir adică stat degeaba mai mult.În schimb aici  am avut niște incidente care numai aici în România se pot întâmpla.Organizatorii s-au zgârcit la pus randuri de scaune și s-au trezit săracii oamenii că locurile pentru care au plătit 300 lei nu existau.În primă fază i-am pus unde ni s-a zis de organizatorii dar surpriza a fost când au venit oamenii care aveau acele locuri și acești oamenii au fost ridicații.Au venit la noi și au început să ne întrebe  unde stau și chestii din  acestea logice ținând cont că au plătit bani grei pentru acest concert.Într-un final s-au rezolvat chestiile dar nu am habar,am fost foarte buimacă deoarece mi se pare aiurea că numai în România se poate bate joc de banii oamenilor.Dar vreau să specific ceva tuturor care merg deobicei la concert,nu este vina copiilor care vă îndrumă spre loc că nu există locurile cumpărate,ei vă pot ajuta doar să cheme pe cineva din organizație.Rolul lor este doar de îndrumare și nu fac parte din echipa organizatorie ca să știu de chestile adminsitrative.Am dorit să precizez  acest lucru doarece o doamnă ne-a și pozat că nu facem noi rândurile lipsă,ca și cum treaba noastră este aceasta și m-aș bucura din suflet dacă din cei care citesc aceste rânduri în viitor se vor abține să aruce cu pietre în bieți copii care doar îndrumă lumea.Am rămas cu un gust amar legat de organizarea acestui evenimet,dacă atunci când dai niște bani nu ești respectat să ai locul tău propriu atunci este o problemă și nu ar trebui să ne mirăm că nu vin artiști la noi așa de des că au destule motive.
 În legătură cu concertul propriu-zis nu m-a atins deloc,ascult muzică clasică când am o stare anume dar din păcate omul acela si Opera națională nu m-au atins deloc la inimă așsa că la prima pauză am plecat.Cel mai rău îmi pare că mama chiar dorea să participe și dacă o putea băga cumva era ceva pentru ea.Ideea este că trebuie să merg și la Cluj pentru acest concert dar am fost anunțată doar cu 1 zi că numai au nevoie de voluntari și mi s-a părut aiurea deoarece puteam să îmi iau bilet de tren și nu cred că mi-l deconta cineva.
 Cam asta a fost aventura mea la Andrea Bocelli,cei care ați fost sper că v-ați distrat.:)
 N

Comentarii

Postări populare