Ce tipologii am găsit în timpul exchange-lui

Astăzi vă voi povesti despre tipul de oameni pe care i-am întâlnit în Polonia. Au fost participanți din 5 țări: România, Slovania, Ucraina, Georgia și Polonia. A mai fost și un tip care era voluntar timp de 1 an în asociația din Polonia care era din Spania.
Pe scurt am întâlnit o grămadă de oameni faini dar și unele tipologii pe care o să vi le prezint:

  • Făt Frumos care surprinzător era singurul băiat din echipa noastră. Să o spun pe bune, tipul este frumos și tot tacâmul dar din păcate personalitatea schimbătoare îl făcea greu de înțeles câteodată. A fost cuceritorul, genul de om care caută atenție de la toată lumea ( partea feminină) și se lăuda cu ceea ce i se întâmpla (ceea ce ne zicea el). Ce mă enerva era că mereu nega că nu dorea atenție dar o căuta oricând. Cred că de aceea nu m-am simți foarte confortabil în preajma lui chiar dacă ( ironic) era mai mic ca mine cu câțiva ani buni.
  • Eco girl care a fost colega mea de cameră. O persoană faină cu care m-am înțeles din primul moment și de la care am învățat foarte multe. De exemplu am învățat să fac detergent natural sau alte chestii faine care din păcate nu îmi vin în minte. Cu alte cuvinte, o persoană cu care am rămas amică și mai vorbim și în viitorul apropiat  aș dori să o vizitez.
  • Oameni falși, în echipa mea am avut așa o persoană dar am văzut și în alte echipe. Genul acela de oameni care se dădeau prieteni când erau în grupuri dar care în particular își vorbeau într-un fel. M-a surprins deoarece erau niște străini și au putut să își vorbească în acest fel.
  • Oamenii pasionați, am avut o grămadă de la care am avut ce să învăț și care în același timp m-am ajutat să îmi consolidez pasiunile.:)
  • Oamenii care chiar aveau nevoie de această experiență. În acest exchange au fost destul de mulți oameni cu dizabilități, de la scaune cu rotile până la cei care nu puteau vedea. Am fost foarte bucuroasă că au putut să se deschidă și să prindă curaj să își spună gândurile.
Cam aceștia au fost oamenii cu care am stat o săptămână, farte mulți oameni faini și surprinzător, de la fiecare am avut de învățat.

Ne auzim cu altă ocazie să vă povestesc activitățiile avute în Polonia.

Comentarii

  1. Din pacate in cele mai multe momente ne vedem nevoiti sa interactionam cu oameni falsi si oameni cu personalitate schimbatoare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveți dreptate dar se mai găsesc si oameni sinceri cu care poți avea o conversație onestă.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare