Summer Well 2019

A trecut și Summer Well și a venit momentul să vă spun cum l-am perceput eu și ce am mai făcut/descoperit pe acolo. Eu am mai fost la acest festival în 2017 și am rămas cu o mulțime de amintiri frumoase, poate pentru că am fost și voluntară și altfel sunt lucrurile în această postură. Am fost cu sormea și o prietenă de-a ei și între timp m-am mai întâlnit cu alte persoane.

Deci vineri am fost pentru Son Lux și am mers toate ( eu, sormea, prietena ei) și am zis să mergem să luăm autobuzul ca să economisim bani, sincer să dau 9 lei nu prea îmi convine când am alternative, poate par zgărcită dar am fost în pană de bani și trebuie să fac cheltuielile inutile. Am așteptat o oră mașină și am avut o surpriză să fie plină, deci am mers înghesuite și cireașa de pe tort a fost că nu funcționa aerul condiționat și am mers ca sardinele. Într-un fnal am ajuns la domeniu și a început distracția. Ne-am plimbat pe acolo, am făcut poze și după la concerte am fost. A fost prima dată Orchestra din București care a fost la înălțime ca de obicei, am fost puțin dezamăgită de ei deoarece nu au cântat așa de mult din melodiile trupelor din anul acesta, într-un fel era playlistul pe care l-am auzit eu în 2017.  După au urmat preferați surorii mele, trupa Son Lux. Eu de la ei știam doar o melodie dar i-am făcut pe plac și am mers fix în fața scenii să îi vadă. Au fost geniali, mi-au indus o stare super și a fost o experiență faină să fiu atât de aproape de ei.

Sâmbătă o luăm de la capăt, tot autobuz, aceași așteptare doar că de data asta căldura a fost mai rea cu noi, dacă nu mă înșel a fost în ziua când au fost 37 grade. Ajungem ( cam târziu pentru mine), ne distrăm pe acolo și ajunge sormea să vadă că este deschisă tiroliana și stă să se dea. Eu una am probleme cu înălțimea așa că nu am stat, în schimb am fost la Subcarpați. Nu au cântat dar au avut un festival dedicat culturii unde puteai vedea măști tradiționale, vedeai și puteai cânta la fluiere și cavale sau puteai degusta produse tradiționale. Sincer a fost un succes acest festival dar cel mai important a fost foarte informativ pentru mine, cel puțin. Am putut sta de vorbă cu mulți din proiectul Subcarpați, unii dintre ei mi-au arătat cum să cânt la diferite instrumente. Alții mi-au spus cum să fac rost de instrumente și cum vor face diferite întâlniri în București ca cât mai multe persoane să se familiarizeze cu instrumente tradiționale. Pe seară am stat cu colege de muncă care au venit și ele la festival. Să fiu sinceră a fost cam ciudat, ele au venit în grup și s-a văzut că s-a sudat, eu venisem ca o intrusă și nu a fost cea mai plăcută senzație. Am rămas cu ele la formația Jungle și am fost foarte surprinsă că au cântat așa bine, în condițile în care sunt bătrâni (așa mi s-au părut). După aceea ele au plecat și eu am rămas la 1975, unde s-a întâmplat ceva ciudat. La Jungle am stat în față și am vrut și la ei să stau dar după 20 minute am început să mă sufoc și m-am dus mai în spate, uite așa am ajuns după garduri. Cel mai fain loc dacă vrei să te bucuri de concert, să dansezi dar și să îi vezi. Au fost oky chiar dacă nu m-au dat pe spate, gen niste adulți care încă se cred puștani. Per total a fost o seară oky, unde am descoperit noi formații.

Duminică am mersi singură spre eveniment și am avut parte doar de noroc.:)) În primul rând, autobuzul a venit repede ceea ce nu s-a întâmplat când eram cu sormea; pe lângă asta a fost liber și am avut aer. La festival am fost super ușurată, gen am putut să mă relaxez mai mult. La un moment dat am ajuns la un workshop despre graffiti unde am învățaț să îmi scriu numele în stil graffiti. A fost o experiență faină unde am descoperit oamenii super.Sormea a fost la tiroiliană și s-a accidentat la mână, câteodată mă întreb dacă a venit la festival pentru tiroliană sau muzică. Ca muzică, toți care au fost m-au impresionat și și-au câștigat o nouă fană. Am avut de la muzcă country, la rock până la un adevărat show făcut de cei de la The National. Aceștia sunt geniali,am râs o grămadă chiar dacă nu am fost mereu de acord cu tot ceea ce făcea vocalistul. A venit beat mort, a căzut la un moment dat și credeam că se anulează concertul. Nu mi-au plăcut gesturile astea dar atitudinea lui am adorat-o, se văd persoanele care au încredere în propriile forțe. Oricum și muzica lor este wow, chiar ascultam zilele astea o grămadă de melodii de la ei.

Per total m-am distrat la festival dar au fost destul de multe momente când oamenii mi-au dat o stare nașpa, știu că pe viitor voi merge singură sau poate doar cu prietenul meu. Oricum mai este un an, nu se știe niciodată ce se întâmplă.:d

Comentarii

Postări populare