Alegeri importante

Uite că se aproprie cu pași repezi și alegerile  europene de anul acesta, primul eveniment important de acest an. M-am gândit să abordez și eu acest subiect dacă tot am ocazia. Nu vă faceți griji, nu voi fii o pisăloagă din aia să vă conving cu cine să votați sau alte minunăți din acestea.
Tot ce vreau eu să vă rog să nu irosiți această ocazie prin care puteți ajuta la schimbarea percepției asupra țării noastre în Europa. Așa că nu stați în casă, rupeți-vă puțin timp ca să schimbăm ceva!:) Mai jos vă las link-ul de la video-ul făcut de cei de la Parlamentul European, un video care pe mine mă impresionează mereu, sper că și pe voi.:)  https://www.youtube.com/watch?v=R3tErFvAgag

Înainte să închei, aș mai vrea să adaug ceva. Nu contează cu cine vrei să votezi dar înainte de acest lucru te rog să fii atent la ce promit. Nu mă refer la mesajele alea de pe panouri electorale ci la ofertele educaționale. Viitorul sunt copii și trebuie să le oferim tot ce au nevoie ca să se dezvolte. Să nu uităm că din păcate suntem printre ultimii din Europa la capitolul educație, cu o rată destul de îngrijorătoare la capitolul abandon școlar.

Cam asta am dorit să vă transmit, nu întoarceți capul la alegerile care vin, viitorul copiilor voștri depind de voi.:)

Comentarii

Postări populare