Cartea... alinarea sufletului

Sunt momente în viață când suntem doborâți și nu mai vedem lumina de la capătul tunelului și implicit nu mai vedem nimic bun în jurul nostru atunci este cazul să facem ceva. Unii poate te-ar sfătui să mergi la psiholog, alții să ieși mai des afară iar alții să faci cumpărături. Eu îți dau alt sfat, unul pe care nu multă lume îl dă.Și eu te sfătuiesc să faci cumpărături dar nu de haine sau mâncare ci de cărți. Am văzut un studiu care spunea că perioada cea mai bună de a cumpăra cărți este aceea când simțim o emoție puternică. Poate te întrebi de ce, ideea este că atunci când suntem mânați de o emoție încercăm să explorăm mai mult și acest lucru pentru cititori este foarte avantajoasă. Eu de cele mai multe ori încerc să cumpăr doar cărți dintr-un gen de frica de a nu-mi plăcea, ceea ce este greșit. Uite așa am încercat să cumpăr atunci când eram mânată de o emoție puternică și am văzut că am adăugat cărți pe care în mod normal nu le-aș cumpăra.
 Doar că sunt destule momente când vreau să termin repede cu cumpăratul așa că apelez la un site de cărți online. Recomand acestă librărie online deoarece are o gamă diversă de cărți care este pe gustul oricui. Pe lângă gama mare de cărți, sunt și la un preț accesibile și mult mai ieftine ca și magazine. Pe lângă aceste aspecte, oamenii sunt foarte grijuli cu cărțile pe care le trimit . Pentru mine este o calitate esențială deoarece pentru mine cărțile sunt speciale și trebuie tratate cu respect. Poate sunt eu de modă veche dar acestea sunt principiile mele legate de cărți.
Am dorit să vă spus de această librărie online deoarece am achiziționat o carte care mi-a deschis orizonturile. Să fiu sinceră, foarte rar mai găsesc cărți care mă mai surprind așa că hai să vă povestesc. Este vorba de Scurta istorie a vieții mele scrisă de Stephen Hawking. Nu sunt o mare fană a fizicii cuantice dar am fost foarte curioasă să cunosc viața unuia dintre cei mai geniali oameni care mi-au fost contemporani. Cartea te ajută pe tine ca cititor să cunoști persoana, nu fizicianul genial. Chiar dacă a fost un geniu, cartea este scrisă ca oricine să o poată citi. Ce este interesant este că îmbină foarte bine stilul umoristic cu experiențele nu prea fericite.
Cartea aceasta este o alinare, dacă consideri că nu se poate mai rău, te rog să citești această carte. Vei vedea că acest om care a suferit a știut să vadă ce este mai bun în orice necaz și nu s-a pierdut de la  drumul său în viață.

Comentarii

Postări populare