Serial recomandat#1

Nu am văzut multe seriale care să mă miște într-un fel sau să îmi dea de gândit dar mă bucur de acelea puține care m-au ajutat să mă dezvolt.

Cosmos: A Spacetime Oddyssey

Serialul în sine îl recomand tuturor dar cu precădere tinerilor de 12-13 ani, este un serial care te ajută să înțelegi cele mai importante fenomene naturale. Nu este vorba doar de fenomene din spațiu, te ajută să înțelegi și puțină biologie și chimie. Poate vă veți întreba de ce îl recomand în specialul puștilor de 12-13 ani, păi îți explică atât de bine aceste concepte și poți avea ceva surprize. 
 Pe mine una m-a ajutat să înțeleg și să iubesc unele fenomene, de la simplele stele căzătoare până la a vedea; poate vii se par niște chesti ciudate dar uitați-vă să vedeți cum s-a ajuns la aceste descoperiri și după veți vedea lucrurile într-o altă lumină. Mai recomand serialul și din cauza povestitorului, omul este un geniu în ale fizicii și veți vedea că și acum vorbește cu o pasiune destul de rar întâlnită despre aceste lucruri care sunt destul de grele pentru un începător.
Închei rugându-vă să vă îndemnați copii să urmărească 1-2 episoade, vor fii fascinați de istoria acestei descoperiri și poate și voi veți fii surprinși că își vor lărgi spectrul de cunoaștere.:)

Comentarii

Postări populare