Linia de finish în programul Reset



Uite că am ajuns și la sfârșitul programului Reset, nu îmi vine să cred că au trecut deja 3 luni de când fac parte din această frumoasă comunitate. Încep prin a spune că sunt restantă și trebuie să vă povestesc cum au fost sărbătorile. În principiu nu am exagerat cu preparatele și am încercat să combin tradiționalul cu rețetele sănătoase și a ieșit ceva super fain, am mâncat și ce am dorit dar a fost combinat și cu diferite gustări sănătoase.

Luna a-3-a a programului s-a bazat mai mult pe consolidarea cunoștințelor dobândite și experimentare. Mă refer la diferite combinații care îți oferă toți nutrienții dar care în același timp sunt și gustoase. Am făcut ceva experimente și am găsit câteva rețete pe care le voi încerca la vară, ceva răcoros dar și gustos.

Dacă tot suntem la sfârșit de program vreau să vă spun cum stau cu kilogramele și cum a fost evoluția mea. Am început de la 60 kg dar nu kg m-au interesat ci cm care s-au dus. Am mai spus și cu altă ocazie că cm sunt cei care reflectă cel mai bine grăsimea pe care ai dat-o.Deci, în 3 luni am dat 10 cm, poate pentru unii nu pare mult dar pentru mine este superr. Este super deoarece sunt niște cm dați jos smart unde am mâncat lucruri gustoase; păi la urmă aceasta este frica tuturor, să nu poți mânca mâncare gustoasă. Eu nu m-am cântărit de-a lungul acestor luni, nu am vrut să mă stresez dacă nu dau kg propuse, așa că a dispărut din casă cântarul.

Vă recomand și vouă să intrați în acest program, dispuneți de oameni faini care vă ajută de-a lungul acestei călătorii și cel mai important este o călătorie unde vă descoperiți. Ca să poți avea rezultate de care să fii mândru trebuie să te reeduci pe planul alimentar. Nu este un lucru ușor dar dacă treci de acest hop poți spune că ai câștigat lupta cu kg în plus.

Mie mi-a schimbat perspectiva asupra alimentației și a vieții, tu ai curaj să accepți această provocare?

Comentarii

Postări populare