Food truck festival

Pentru prima zi când m-am înscris a fost un implus de moment,am vrut să îmi petrec ziua de naștere departe de familie și prieteni,am ajuns la un punct unde încerc să nu îmi mai sărbătoresc ziua asta.
 În fine m-am gândit să întârziu că nu știam ce vom face și am zis să nu mă grăbesc și bine am facut deoarece am întârziat o oră și oricum când am ajuns ei stăteau și frecau menta.Să fiu sinceră m-am înscris deoarece nu am putut ajunge la celălalte organizat în primăvară și voiam să mănânc de la ei burgeri.:)))Noi acolo trebuie să ajutăm la strânsul gunoaielor,sincer nu prea m-a încântat când m-am înscris dar ca o ecologistă ce sunt:)) am zis să încerc.))) Am avut o surpriză plăcută deoarece am  cunoscut niște oameni faini și am reîntâlnit o persoană pe care am cunoscut-o la Cirque Du Soleir.Bineînteles că am mai pierdut vremea o perioadă chiar dacă am întârziat eu o ora dar a fost oky că am putut să îi cunosc și am avut un crush cu cineva:))).Am observat că și el avea dar nu numai,am uitat să specific că am fost 2 fete si 3 baieții și să se înteleagă atracția unora legate de mine.Fie muncă nu prea a fost sau am evitat-o eu cu stil:)) dar distracție a fost din plin.Oamenii aceia o să mă țină minte ca fata cu finger spin,îl primisem cu o seara înainte și am zis să nu mă plictisesc sau poate nu îmi vor plăcea oamenii și să am ce face.Toata lumea s-a amuzant de finger și pe drum când făceam curat am găsit cu un tip alt finger doar mai mic și albastru.Ca și mâncare a fost asigurată de organizatori și noi credeam că vom avea mâncare de la truck dar am avut o surpriză și ni s-a adus mâncare de la restaurat,bună dar noi ne doream altceva.Ca și distracții am avut eu niște cărții de joc și ne-am jucat până nu am mai avut lumină:))).Am terminat la ora 22:00 dar eu am avut o problemă,îmi pierdusem finger și mă ofticam acolo că a rezistat acel obiect doar 2 zile în mâna mea.:)) Pe la ora 00:00 îmi lasă un tip care a fost și el pe acolo și îmi spune că este la el și că o să mi-l dea când ne revedem:)))
 Am mai fost și în ultima zi a evenimentului și a fost o dezamăgire totală la modul în care m-am plictisit îngrozitor.Oamenii erau plictisiți și fără chef de vorbă și venise o tipă pe care o cunoscuse ei și eram genul ei grupuleț și eu si cealaltă fată grupuletul nostru.Am mai vorbit cu ei și între timp tipul pe care aveam eu crush m-a învățat puțin la chitară,așa că nu am avut o zi pierdută,în plus mi-am dat seamă că anul acesta nu am facut multe lucruri noi .:(Oricum eu am plecat seara devreme deoarece mă pregăteam de muncă dar regret deoarece au avut after party și era interesant cum se desfășurau unele chestii.Ca și concluzie generală oamenii nu au fost așa nesimțiti și nu am strâns multe gunoaie după ei și nu am apucat sa mănânc burger deoarece am avut o lene mare și când am vrut erau cozi de 20 persoane,poate la urmatorul eveniment.:))
 Cam asta a fost acest festival dar vă încurajez să ajungeți când se mai organizează.:)
   N

Comentarii

Postări populare