Sesiunea

Mă gândesc că asta este penultima mea sesiune despre care scriu dar nu îmi pare rău.Când am început sesiunea asta m-am gândit doar cum o voi termina cu note mari deoarece am nevoie pentru când voi pleca înafară.În principiu am avut 4 examene dar au făcut cât 8.
La primul sincer nu prea am învățat și am ceva emoții dar cum spunea și o profă si la master se pot avea restanțe.Înainte de al doilea am fost și pe la o gală,sincer nu am vrut sesiunea asta să nu mă distrez,deobicei lucrurile interesante sunt numai când am sesiune.La al doilea examen m-am enervat foarte deoarece pentru acest examen m-am pregatit o săptămână că știam că va fii infernal și așa a fost.Idee este că am avut 2 examene cu această profă și noi dăm 2examene adică avem o probă scrisă ce se dă dimineața și imediat dupa trebuie să prezentăm un referat.Ideea este că acel referat este în engleză și noi avem de tradus și apoi să facem o prezentare.Acest examen a început la ora 10:00 si de la ora 12:00 până la ora 18:00 am avut de prezentat.Îți dai seama că a fost extrem de obositor deoarece suntem oameni ocupați și ziua aceea a fost doar pentru acest examen.Ce mă enervează este că toată lumea spune că la master totul este usor și se trece ușor și cu note mari,eu desfințez acest mit legat de facultatea mea.Î fine cand am prezentat eu eram foarte sigură de mine că am muncit mult si răspunsul a fost ca nu m-am interesat și că este făcut de mântuială.În acel moment era să mă răstesc la profă că știu cât am muncit dar m-a oprit faptul că mai aveam un examen cu ea și nu am vrut să mă țină minte.
În fine,al treilea examen teoretic trebuie să se termine repede și am ajuns să stau pana la ora 15:00.Și aici m-am umplut de nervi că aveam ceva evenimente și bineînteles că nu le-am putut face pe toate.Bucuria mea a fost că am putut ajunge la Red Goblin să îmi iau p bandă desenată gratis,a fost un lucru special deoarece a fost prima mea bandă desenată,am și cu vrăjitori dar acesta este doar cu eroi.
Ultimul examen a fost cu profa de la al doilea examen,am avut un deja-vu doar că aici mi-am făcut prezentarea cu 2 seri înainte,sincer voiam să fac lucrurile cu dezinteres.Mi-au iesit deoarece la scris nu prea am făcut nimic wow dar am avut o surpriză la prezentare,mi-a spus că a fost oky.Sincer în acel moment m-am decis că voi deschide o scoală pentru copii care vor să urmeze meseria pe care o practic eu.Am ajuns la această concluzie deoarece se învață doar teorie și noi avem nevoie de multă practică,așa că voi înfința această școală cândva când voi reveni  din afară și voi avea destui bani.
 Cam asta a fost sesiunea asta,a trecut mai usor că am avut dulciuri la greu dar am fost și foarte stresată și am avut momente când credeam că voi face un atac ceva din cauza stresului dar sunt foarte mândră că am trect cu bine peste ea.
 Sper că și voi treceți cu bine peste bacalaureat și sesiuni!
  N

Comentarii

Postări populare