Suntem ceea ce mancam....

Deci  am scris acum cateva saptamani un articol despre sport si incercarile mele de la 14 ani de a slabi.Acest articol este un fel de continuare dar vreau sa pun accept pe mancare.
 In timpul facultatii am constientizat cat de importatn este ce bagam in gura,pana la urma suntem ceea ce mancam.Din anul al-doilea de facultate m-am apucat serios de sport si cam in fiecare zi plecam la 8:00 si ma intorceam acasa la 21-22:00.Problema era ca nu mancam  mai nimic toata ziua sau mai bine zis nu mancam "mancare",eu inteles prin mancare  acele lucruri bogate in nutrienti.
 Fie dupa 2-3 luni in care am rezistat,in seara dintre 30 noiembrie spre 1 decembrie am crezut ca mor:))) Imi aduc aminte noaptea aia,ma gandeam ca ma voi putea odihni si eu ca un om normal.:)) Fie m-am culcat si m-am trezit pe la 1-2 dimineata cu dureri in piept si ca sa scurtez povestea  pe la 4 dimineata am mers la spital cu mama.
 Fie ajung la urgenta si imi zic ca am deficienta de vitamina B6 parca si imi dau niste pastile si mi-au zis sa ma hranesc normal,pana atunci eu ma hraneam cu un sandwich dimineata si cand ajungeam acasa o farfurie de ciorba.
De atunci am incercat sa mananc 5 fructe si legume pe zi cat mai crude si mi-am revenit ,am slabit dar mi-am si hranit si corpul.
 Din pacate in acest moment am aceasi problema adica nu imi mai pot hrani corpul si imi vine sa mananc seara ca nu prea mananc in timpul zilei,si asa nu pot slabi eu zilele astea.:(
 Ca si continuare a trecut si Pastele si ai mei au fost cumpatati in a face cumparaturi pentru Pasti.Asa ca o paranteza m-am uitat zilele trecute ce cumparau romanii de Pasti si pot zice ca ne meritam soarta.Am vazut multe prostii puse in cosuri(dulciuri,bautura)...si ne intrebam oare de ce avem copii mici supraponderali.Cum sa nu avem cand parintii lor ii invata sa exagere cand vin sarbatorile acestea,o sa fiu puti rautacioasa dar eu am crescut crezand ca trebuie sa fim smeriti si sa ne bucur de sarbatoare nu de bucatele puse pe masa.Nu zic ca ai mei nu au luat dulciuri dar a fost o cioclata si o sticla de suc,pot zice ca au fost cumparati dar acest lucru am "lucrat"cu ei multi ani.Si ai mei erau obsedati sa ia multe de sarbatori in general dar incet-incet i-am facut sa constientizeze ca nu este oky pentru sanatatea lor dar si a noastra.
 Sper ca ati avut un Pasti linistit alaturi de oamenii dragi sufletului vostru!
 N

Comentarii

Postări populare