O saptamana grea

Deci a mai trecut o saptamana,pentru mine a fost cea mai obositoare din ultima perioada.Luni m-a luat raceala la modul in care ma durea rau capul si tuseam,asa ca am ramas acasa.Cand m-am intors la munca pot zice ca m-a urmarit ghinionul ,deci am facut totul anapoda...Mi s-au spus de o gramada de persoane cum pot gresi asa de mult,ideea naspa este ca ce am gresit eu costa o gramada sa-l poti repara.Sefa mi-a spus ca nu a mai intalnit pe cineva ca mine care poate face asa multe greseli si tata mi-a spus ca paote acest domeniu nu este de mine si ar trebui sa imi gasesc altceva.M-au descurajat aceste opini pe moment dar incerc sa imi gasesc puterea sa trec si mai presus de orice sa imi gasesc atentia si calmul sa pot face totul corect si sa numai incurc pe nimeni.
Pe langa perioada asta grea am putut sa imi fac oful,acela fiind ca pe 2017 sa pot manca o shaorma,o pizza si sa mananc un bucket de la KFC.Sa nu va ganditi ca le-am mancat pe toate intr-o zi:))) Shaorma am mancat-o la inceputul lui februarie(parca) si din pacate pizza si KFC-ul le-am macat in aceasi saptamana dar in zile diferite pentru ca imi era foarte foame si nu prea aveam ce sa mananc.
 O chestie interesanta ce am aflat-o si vreau sa va impartasesc este ca cei de la AIESC Romania organizeaza cursuri de limbi straine,numai tin minte cat tin dar costa 250 de lei tot cursul,mi se pare prea fain asa ca va las link-ul( http://aiesec.ro/proiecte-sociale/try/#toggle-id-9 ).
O chestie hilara a acestei saptamani  a fost cand am crezut ca am luat rujeola.A venit prietenul sormi si cand a fost la donat de sange au zis aia ca are rujelola,cand am aflat am crezut ca am luat-o si ma tot scarpinam,oricum am aflat ca avea alergie la o bluza care nu a spalat-o:))
Weekendul l-am inceput apoteotic la scoala la niste laboratoare:))) Asa vineri am fost la scoala de la 16:00-20:00,sambata de la 10:00-18:30 si duminica de la 11:00-15:00.Deci vineri venisem cu gandul ca la laboratoare sa fiu atenta ca na daca am gresit pe la munca asa as mai exersa si chesti din astea,surprinzator am fost atenta vineri si doar atunci.:)) Sambata prima parte am putut fi atenta ca na era dimineata si eram bine dispusa.Ca o profa buna ne-a dat o ora pauza de masa si eu si o colega am fost in Carrefour ca nu aveam nimic de mancare la mine.Eu mi-am luat numai porcari:snacks-uri,dulce,suc si apa si o colega care este la slabit si-a luat seminte,saraca stiu ca ii facusem pofta ca ea mananca dulce.Fie faza amuzanta este ca nu mi-am luat sacosa si am inghesuit in ghiozdan micut(cele micute din Dechatlon) si apa a ramas pe dinafara si am mers cu ea in mana,bineinteles ca oameni se uitau ciudat la minre.:)) Pana la ora 18:00 mi-am blestemat zilele ca numai puteam fi atenta si ma gandeam ca toata facultatea am avut in fiecare an macar un weekend care l-am petrecut la scoala.:(
 Duminica a trecut relativ  oky adica am terminat pe la ora 14 si profa ne-a facut "o surpriza" si am dat colocviu dupa laborator.Mie personal mi-a picat fata ca normal trebuia sa-l dam peste 2 saptamani,fie m-am amuzat de o colega ca s-a panicat ca vai Doamne nu a invatat etc,fara sa fiu prea critica am observat ca este doar o persoana tocilara.Mie mi-a dat fix din partea la care nu am mai putut fi atenta,oricum am luat o nota maricica.Dupa in drum spre casa ma oftiam cum alti se pot plimba prin parc si eu sunt obligata sa stau in facultate.
 Asta a fost o saptamana cu bune si rele,am invatat zic eu ceva din ea,sa vedem pe viitor.:)
 O saptamana usoara va doresc,
  N

Comentarii

Postări populare